Hund

Livet är tufft när man är liten. Nu har min lillebroder lämnat nästet och flugit hem till mamma, så det är jag kvar i detta lilla samhälle. Sitter och studsar med hans studsboll och filosiferar över livet - det är inte mycket som visar sig. Katt
Det värsta med filosofi är att mina naglar, Katt, kortas av, speciellt på högerhanden - och snart över till vänstern för att högern har gjort sitt i spelet.
Men å andra sidan så är filosofi inget att ha, så vi droppar det ämnet och övergår till något annat totalt ointressant. Katt

Imorse vaknade jag upp av att någon körde upp på grannens grusgång och folk öppnade sina munnar och blev till tjattrande, kvittrande och kacklande fän - inget trevligt sätt att vakna på, för jag höll på att få en hjärtattack. Trots detta missöde klarade jag mig undan en 'vakna på fel sida sängen'-dag (högern btw) Katt, och lyckades sova en timme til och sedan ta mig upp för att steka ett par ägg. Efter någon timme körde min kära mor upp på grusgången och hela familjen (förutom jag, *hrm*) lastade in brorsans Katt kartonger i bilen. Som tur är har jag inga känslor, annars kanske de kunde ha blivit tårögt. Nejdå, det va inte så farligt - det blir ju lungt och skönt här hemma x)
Nu ikväll blir det inga tråkigheter. Drunka cider och... eh, nånting mer blir det väl... öppna kaspsyler och jag ska i alla fall käka godis, mm Mumma :D Katt

"Give me a C... C! Give me a A... A! Give me a T... T! And what does that spell? Dog!"

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: I

saknar du nicklas elr? ;)



KATT fo life!

2008-06-28 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0