Barfota förstärkare

Ska jag säga vad jag har gjort i helgen? Jag har varit i en stad som gör mig så glad att jag blir deprimerad; Kristinehamn. Gick förbi min gamla lägenhet, käkade på pizzerian under den - personalen kände igen mig :') - handlat på coop hundra meter bort och vart i skateparken där jag spenderade nästan en hel sommar. Minnen, minnen...
Men streetfestivalen va bra, många duktiga pojkar som rullade på en bräda. Fotade lite, men eftersom kameran inte vill som jag blev de ju inte så bra. Fast man skall ju icke misströsta för detta simpla felsteg. I det hela blev helgen väldigt lyckad, med vilsegågna taxichaufförer, sociala redbull-bjudare och högtalare-klättrare sångare.

Nu finns det bara en sak jag längtar efter. Det är inget annat som ska stå i vägen för det, tiden känns lång tills det kan hända. Jag får hjärtklappning när mina tankar vandrar åt det hållet, jag kan knappt koncentrera mig på mina uppgifter. Jag vågar inte tänka på det för mycket, för det kanske inte kommer att hända då. När det väl händer är det slut med en fingerknäpp, utan att men fattar vad man har gjort. Jag längtar efter detta så innerligt att min hjärna går på högvarv så fort någon nämner det. Det finns bara ett ord för min längtan och det är SOMMARLOV.

Staketmålning here I come! Målade staket igår, så mina händer och armar är ganska vita. Ska fortsätta idag, men det blir nog senare, för det är så jävla varmt ute. Det går ganska segt, men med musik och lite glatt humör så går det skitbra.

Ta råd från vår förra stadsminister, Göran Persson: "Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant."

Feel the fever
D

                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0