Det är söndag idag


Tja, det blev ju inte så farligt i helgen egentligen - förutom att jag hade väldigt tråkigt. Men man kan ju inte alltid ha saker som händer runt omkring en hela tiden.
Grillade lite igår, hade så kul att jag drog på lite mer tändvätska än nödvändigt :) God mat av pyromanen blev det i alla fall.

Har tappat stinget lite, det är lite svårt att skriva... Kan bero på att inget spännande händer just nu (som om det någonsin gjort det förr ^^), men känns lite tragiskt ändå. Kanske ska ge mej ett tag och komma tillbaka med laddade kanoner. Njae, kanske inte riktigt låter som något jag orkar med. Det märks.

Hoppas kunna besöka mina kusiner under resten av sommaren - lite svårt med tanke på att den ena nyss flyttat till Stockholm, och den andra har semester när jag jobbar. Great...

"Njut av livet som det är, låt ingen annan stå i vägen för det."

Semper idem*

Kommentarer
Postat av: i

I will bring kulor, här ska det smällas! :P

2008-07-06 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0