Trötta ögon och barnsång

Nu ska ingen plågas längre, Denise är tillbaka. I alla fall för idag... Vem vet när jag tröttnar nästa gång och lämnar datorn i sådan hast att jag glömmer logga ut från MSN,så att när jag sen kommer tillbaka hoppas på att ha massa orange färg på startmenyn - men till min vanliga besvikelse endast ser den blåa layouten. Fast när det väl finns en liten orange ruta blir jag så lycklig att jag slänger mej på datastolen, innan jag ser att det var Ida eller nån ^^ Deprimerande va? ;)
Se, vilken pik... :D

Min stackars kropp och mitt annars så orubbliga sinne plågas till gränsen av vanvett just nu. Jag är så förbannat trött att jag snart ser i kors. Tyvärr kunde jag inte infria mitt löfte om att gå och lägga mej en timme eller två till dej Ida, för strax efter konversationens slut kom min käre fader in och sa: "Vill du följa med till Anna och Rauf (tror att han stavar så)?"
"Visst", säger jag enfaldligt. "Vad ska vi göra där?"
"Grilla", replikerar min fader.
"Vad gott", blir mitt hungriga svar och jag tänker förstås inte på mina tunga ögonlock när samtalet går över till mat.
Kvällen börjar med paj - inte grillat - och slutar med att jag sörplar lite vin och lyssnar på barnröster som sjunger sånger ur "Majas alfabetssånger" eller vad den nu heter. 12 kom vi hem, 5 ringde väckarklockan imorse.

Till helgen är det ju Fryksdalsdansen, jag kanske träffar någon där? Ska jobba så jag kommer väl ha koll på de flesta som kommer inte antar jag :D Och på lördagen är det bilutställning, så kom gärna och tillbringa dagen i Sunne city.
Det gäller förstås alla som vill se norskar och tyskar på campingsemster också - jag tror även att det finns nån grupp pojkscouter här också som kan väcka stort turistintresse.

Summerlove*


Kommentarer
Postat av: i

min första reaktion(ang. msn): Ida WTF!? :O

andra: jag kan också majas alfabetssånger! :D

tredje: du kommer träffa massa folk från charlottenberg.......

2008-07-22 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0