I'm dreaming of a white, clean bed

Det är gött att vara ensam hemma, man blir bara lite rastlös. Man sitter här med den ena på Arvikafestivalen, den andra i Karlskoga och den tredje i Säffle - vilket party. Jaja, jag har ju mina katter i alla fall - om jag lyckas få in dom i huset :/ Det är ju inte alltid det lättaste, nej..

Hur som helst, det blir väl sängdags för mej just nu. Orkar inte sitta upp i rastlösheten... klockan är ju faktiskt 1 i alla fall. Vilket betyder att jag är en väldigt tråkig människa som sitter framför datorn en fredagkväll - yeay..!

"Feci guod potui, faciant meliora potentes" - Jag har gjort vad jag kunnat, må nu de, som kan, göra bättre."

Buenas noches* och söta drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0