Uppdateringstorka

Jag märker att det är lite glest mellan uppdateringarna, vilket väldigt mycket beror på att det är sommar - och så ska man inte sitta vid datorn. Just nu är jag väldigt trött på datorer i allmänhet, vilket är gött just nu för jag ska till mamma och där sitter jag aldrig vid en dator.
Så den följande veckan kommer inga uppdateringar att göras, men vem lider av det?

Vill börja skriva igen, men min fantasi har tagit ganska stopp. Eller egentligen kan den komma på början, mitten eller slutet på hundra olika historier, men ingen fortsättning  på den jag skriver. Tragiskt läge - jepp...

Imorn blir det av till Karlskoga och Lisa och Max. Eftersom det nyss har öppnat måste man ju ta sig ett smakprov :)
Mamma ringde från Tunisien igår - hörde ungefär tre ord av vad hon sa. De kommer hem imorn, men det va kul att höra från henne. Tydligen hade hon och John ridit på kameler - inget asgarv från mej, inte, nej nej ^^

Anyway*

Kommentarer
Postat av: i

jag lider! :O

2008-07-15 @ 12:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0