Numero deus impare gaudet

Haha, jag har badat. Det va inte alls så kallt som jag trodde, ganska skönt faktiskt. Sen åkte jag hem och klippte gräsmattan för att sedan ta ännu ett dopp :)
Det är mycket jag har hunnit med idag - typ. Har till och med jobbat. Bara till 10 då, men jag började faktiskt halv 7. Det är gött att jobba lite, men ännu bättre att det snart är helg.

Ja men, nu blir det till att måla staket i stället för att sitta här i det vackra vädret. Fräknar har jag över hela kroppen nu förresten, för den som vill veta. Så nu ska jag få ännu mer :D

För att citera lille Torre: "Om det ser ut som en anka och låter som en anka, så är det en anka." Bright man ;)

Pro tempera*

Kommentarer
Postat av: i

??? på rubriken

:O

2008-07-04 @ 01:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0