Händelserikt liv...

Trevlig vecka hittills då. Har haft Ida över på besök, vi gjorde väl inte särskilt mycket - men när nånsin gör vi det? Lite film, cider, godis, kort, kamera, glass o.s.v gör att livet går sin gilla gång ändå.
Det var ett tag sen jag tittade på en ny film nu, så jag bestämde att det var tvunget att ske någon förändring. Okej, ingen drastisk förändring skedde, men jag tittade på en ny idag :) Iron Man. Helt okej faktiskt, men verkligen inte så bra som jag trodde. Dessutom blev den bättre för att jag tittade på den med bror min - filmer brukar bli både roligare och mer actionfyllda då.

Lite avis på mamma som är hela vägen till Tunisien - säkert jättevarmt där. Men jag är glad för hennes skull, hon behöver en semester. Hoppas bara att inte John kommer hem med en bunt kameler istället för henne. Fast om hon ska ha råd med kamelerna hon lovade mej, så kanske hon måste sälja honom... Intressant tanke...    :)

....

Live and let die*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0