Ben and Jerry's

Ledig idag. Det kan man snacka om gött. Suttit och stekt lite - inget hände förutom att jag brände knäna, men det va gött efter så dåligt väder ;)
Funderar på vad som ska hända i helgen - är ensam hemma så det blir ju lite halvtråkigt. Får väl umgås med Sven-Göran och Doris.

Öppnade en ny färgburk. Skulle röra om 2-3 minuter, det är väl inte så hemskt med det. Men på nåt konstigt vänster lyckades jag få färg över hela händerna - till sist slutade det med att jag hade färg på fötterna, knäna, armarna, näsan och läppen. Kan nån tala om hur jag lyckades? ^^

Onödig information: Jag har käkat Ben and Jerry's idag ! :D

"Jag har sju höns, Ettan, Tvåan, Trean, Fyran, Femman, Sexan och Sjuan. Och när vi ska ta in dom och det är någon som saknas - så är det alltid Sjuan." Haha, är min kommentar till detta citat x)

Ad interim*

Kommentarer
Postat av: i

det måste ha varit en mkt smart person som sa det :O

2008-07-02 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0