Ledighet

Nu är det slut på jobb. Snacka om gött. Inte för att man ska klaga, det ger ju pengar - vilket jag skulle behöva ganska mycket nu. Och det för att jag har otroligt tråkigt, och bara vill göra nåt. Men allt man kan göra i denna värld kostar pengar - vilket bara rika, eller de som är smarta nog att spara, har.
Men life must go on, så jag accepterar det faktum att jag inte är något av de två sakerna.

Vädret är skumt... För den som vill veta alltså. Ena stunden är det klart solsken, om än några moln, i andra stunden blir man dyblöt på några sekunder för att i tredje stunden ännu byta beteende och låta solen skina igen. Skumt, very skumt.

Sjungande sniglar och kung-fu:ande grodor, life is good when you get flushed away.

"Avsluta dagen och gå vidare. Du har gjort allt du kan."

Arrivederci*

Kommentarer
Postat av: i

flushed away! :D

2008-08-09 @ 23:57:20
URL: http://ida16.blogg.se/
Postat av: i

mkt givande kommentar det där :P

hehe

2008-08-09 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0