Det är inte svårt...

Det har ju inte varit mycket till uppdatering på sistone, och jag ska helt ärligt säga att det är för att jag inte har haft lust. Dessutom har det aldrig funnits tid eller ork heller.
Men nu är jag här igen och redo att blogga. Eller, nu i alla fall och så får man se om jag pallar att uppdatera mycket...

Det har gått en vecka i skolan, eller en vecka och 3 dagar. Jag tycker seriöst att det är skitkul i skolan. Jag har inte nån gång gått upp och tänk "Fan, nu är det skola". Sen finns det ju tankar som att "Åh nej, jag måste upp" eller "Jävla klockfan, måste helvetet ringa nu" och andra fina ord som man inte kan använda offentligt. Så går man upp och ser ut som en återuppstådd zombie ute i starkt solsken.
Men jag överlever :)

På fredag ska vi till Boda Borg, det är lite skojit. Va där för typ två år sen och hade jättekul med mina kära vänner. (En fick allergiproblem och en annan ett gigantiskt blåmärke på låret ^^) Nu hoppas jag att det blir lika roligt, i alla fall i närheten av lika roligt. (Jag tycker bara att skolan har väldigt dålig tidsplanering)

"... när det är lätt"

Smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0